

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


Polityka komunikacji z Klientami
Celem polityki komunikacji z Klientami CHEMKO jest przekazywanie rzetelnych informacji dotyczących oferowanych towarów i usług. Aby zapewnić satysfakcję naszym Klientom umożliwiamy i zachęcamy do przekazywania opinii na temat funkcjonowania i zaopatrzenia marketu, dzięki którym mamy możliwość stałego podnoszenia jakości obsługi i usług,
a także poszerzania oferty według rosnących potrzeb.
Rzeczowe, bezstronne i pełne informacje
Market CHEMKO zobowiązuje się do zapewnienia Klientom rzeczowych i bezstronnych informacji o oferowanych produktach i usługach, w tym informacji dotyczących bezpieczeństwa i zdrowia skierowanych do użytkowników danych produktów, czemu w szczególności służą:
-
karta techniczna producenta dotycząca produktu lub grup produktów,
-
karta charakterystyki produktu,
-
wzorniki farb, lakierów, struktur,
-
wydzielone i odpowiednio zabezpieczone miejsce do sprzedaży środków ochrony roślin.
Market CHEMKO zobowiązuje się do otwartego ujawniania całkowitych cen produktów i usług oraz innych opłat. Podawane do wiadomości Klientów ceny są cenami brutto.
Szeroki dostęp do informacji
Market CHEMKO zobowiązuje się do zapewnienia Klientom szerokiego dostępu do informacji o produktach
i usługach za pośrednictwem zróżnicowanych środków takich jak:
-
ekspozycja towarów w markecie,
-
etykiety cenowe umieszczone na poszczególnych towarach,
-
informacje ustne udzielane przez pracowników marketu,
-
system komunikacji w sklepie – przejrzyście oznaczone działy,
-
tablice z informacjami o aktualnych promocjach,
-
wyświetlacz produktowy w markecie,
-
wyznaczona strefa działań nietypowych (jak obsługa reklamacji, zamówień, informacji specjalnych),
-
bilbord produktowy zlokalizowany na zewnątrz marketu,
-
gazetka prezentująca dostępny asortyment w wersji papierowej (dostępna w markecie oraz innych miejscach publicznych na terenie powiatu legionowskiego) i w wersji elektronicznej (dostępna na stronie www.chemko.pl),
-
newsletter (dostępny dla Klientów, którzy wyrażą taką wolę poprzez podanie swojego adresu e-mail na stronie www.chemko.pl),
-
strona www.chemko.pl i sklep internetowy.
Komunikacja dwustronna
Market CHEMKO zapewnia Klientom komunikację dwustronną poprzez:
-
udostępnienie w markecie skrzynki wniosków i skarg,
-
umożliwienie zgłaszania uwag kierownikom lub/i właścicielowi,
-
okresowe badanie opinii Klientów,
-
kontakt za pośrednictwem adresu e-mail: chemko@chemko.pl,
-
kontakt telefoniczny pod numerami: 22 772 11 81; 22 784 4350; +48 608 921 201
od poniedziałku do soboty: w godz. 6.00-21.00, w niedziele handlowe w godz. 9.00-18.00; -
kontakt za pośrednictwem fax: +48 22 772 90 16,
-
kontakt poprzez profil CHEMKO na www.facebook.com
Komunikacja wzajemna
Market CHEMKO umożliwia Klientom komunikację wzajemną poprzez „Giełdę usług remontowo-budowlanych” dostępną w markecie, dzięki której:
-
klienci poszukujący usług mogą znaleźć rzetelnego wykonawcę,
-
wykonawcy mogą promować swoje usługi i znaleźć ich odbiorców.
W ramach komunikacji z Klientami – przedsiębiorcami i dbając o dobre relacje z nimi, Market Chemko organizuje lub współorganizuje warsztaty, szkolenia i spotkania tematyczne, w trakcie których prezentowane są nowości produktowe oraz inne przydatne Klientom informacje dotyczące użytkowania oferowanych przez Chemko materiałów,
produktów i usług.
Jako organizator lub współorganizator spotkań produktowych dla Klientów – przedsiębiorców, Market CHEMKO zobowiązuje się do:
-
dbania o to, by nie doszło do konfliktu interesów w przypadku prezentacji produktów lub usług,
-
zachowania obiektywizmu w zakresie wyboru prezentowanych wyrobów, usług czy producentów,
-
dbania o przedstawianie podczas spotkań prawdziwych i rzetelnych informacji na temat produktu czy usługi,
-
nie przyjmowania gratyfikacji od osób i firm biorących udział w spotkaniu; nie doprowadzania do jakichkolwiek zależności usług.
Informacja zwrotna
-
Market CHEMKO zobowiązuje się do udzielenia Klientom informacji zwrotnej bez zbędnej zwłoki, w miarę możliwości – na bieżąco, na pytania zgłaszane dostępnymi kanałami.
-
W przypadku reklamacji - obowiązuje procedura ustawowa.
Uczciwe praktyki w zakresie umów
Market CHEMKO zobowiązuje się do stosowania uczciwych praktyk w zakresie umów zawieranych z Klientami, tj.:
-
udzielania informacji w sposób zrozumiały dla Klienta,
-
formułowania umów w drodze porozumienia stron,
-
stałego udostępniania wzoru umowy handlowej w markecie oraz na stronie https://www.chemko.pl/warunki-sprzedaży.