Produkt dnia
PUFAS Spray Pleśniobójczy 500ml
PUFAS Spray Pleśniobójczy 500ml
24,99 zł 22,89 zł
szt.
MELT środek do udrożniania kanalizacji 0,75L
MELT środek do udrożniania kanalizacji 0,75L
26,99 zł 24,99 zł
szt.
Folia Malarska  dla wykonawców 3* 4m x 5m
Folia Malarska dla wykonawców 3* 4m x 5m
6,99 zł 5,99 zł
szt.
Ekogroszek Premium  PFP 25kg  28MJ popiół 2-3%
Ekogroszek Premium PFP 25kg 28MJ popiół 2-3%
23,49 zł 22,49 zł
szt.
Pochłaniacz wilgoci  Humistop
Pochłaniacz wilgoci Humistop
17,39 zł 16,49 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Polityka komunikacji z Klientami

Celem polityki komunikacji z Klientami Chemko jest rzetelne poinformowanie Klientów o oferowanych towarach i usługach, a także umożliwienie Klientom przekazywania opinii na temat działania marketu, aby doskonalić jakość i zakres oferty skierowanej do Klientów i zapewnić im satysfakcję.

 

Rzeczowe, bezstronne i pełne informacje 

 

  • Chemko zobowiązuje się do zapewnienia Klientom rzeczowych i bezstronnych informacji
    o oferowanych produktach i usługach, w tym na temat bezpieczeństwa i zdrowia dla użytkowników danych produktów, czemu w szczególności służą:

    • karta techniczna produktu producenta lub karta techniczna grup produktów,

    • karta charakterystyki produktów,

    • wzorniki farb, lakierów, struktur,

    • wydzielone i odpowiednio zabezpieczone miejsce do sprzedaży środków ochrony roślin.



  • Chemko zobowiązuje się do otwartego ujawniania całkowitych cen produktów i usług oraz innych opłat. Podawane do wiadomości Klientów ceny są cenami brutto.

 

Szeroki dostęp do informacji 

 

  • Chemko zobowiązuje się do zapewnienia Klientom szerokiego dostępu do informacji
    o produktach i usługach za pośrednictwem zróżnicowanych środków:
    • ekspozycji towarów w markecie,

    • etykiet cenowych na poszczególnych towarach,

    • informacji ustnych udzielanych przez pracowników marketu,

    • systemu komunikacji w sklepie – przejrzyście oznaczonych działów,

    • tablicy z informacją o aktualnych promocjach,

    • wyświetlacza produktowego w markecie,

    • wyznaczonej strefy działań nietypowych (jak obsługa reklamacji, zamówień, informacji specjalnych),

    • bilboardu produktowego na zewnątrz marketu,

    • gazetki prezentującej dostępny asortyment w wersji papierowej (dostępnej
      w markecie oraz innych miejscach publicznych na terenie powiatu legionowskiego) i w wersji elektronicznej (dostępnej na stronie www.chemko.pl
      ),

    • newslettera (dostępnego dla Klientów, którzy wyrażą taką wolę poprzez podanie swojego adresu e-mail na stronie www.chemko.pl),

    • za pośrednictwem strony www.chemko.pl i sklepu internetowego.

 

Komunikacja dwustronna 

 

  • Chemko zapewnia Klientom komunikację dwustronną poprzez:

 

    • skrzynkę skarg i wniosków dostępną w markecie,
    • możliwość zgłaszania uwag kierownikom lub/i właścicielowi,

    • okresowe badanie opinii Klientów,

    • e-mail: chemko@chemko.pl,

    • telefon:+48 22 772 1181, +48 22 784 4350, +48 608 921 201 od poniedziałku do soboty: w godz. 6.00-20.00, w niedzielę w godz. 9.00-18.00,

    • fax: +48 22 772 9016,

    • profil Chemko na www.facebook.com.

 

Komunikacja wzajemna 

 Chemko umożliwia Klientom komunikację wzajemną poprzez „Giełdę usług
remontowo-budowlanych” dostępną w markecie, dzięki której:

  • Klienci poszukujący usług mogą znaleźć rzetelnego wykonawcę,

  • wykonawcy mogą promować swoje usługi i znaleźć ich odbiorców.

W ramach komunikacji z Klientami – przedsiębiorcami i dbając o dobre relacje z nimi, Chemko organizuje lub współorganizuje warsztaty, szkolenia i spotkania tematyczne,
w trakcie których prezentowane są nowości produktowe oraz inne przydatne Klientom informacje dotyczące użytkowania oferowanych przez Chemko materiałów, produktów oraz możliwych usług.


  • Jako organizator lub współorganizator spotkań produktowych dla Klientów – przedsiębiorców, Chemko zobowiązuje się do:

  • dbania o to, by nie doszło do konfliktu interesów w przypadku prezentacji produktów lub usług,

  • zachowania obiektywizmu w zakresie wyboru prezentowanych wyrobów, usług czy producentów,

  • dbania o przedstawianie podczas spotkań prawdziwych i rzetelnych informacji na temat produktu czy usługi,

  • nie przyjmowania gratyfikacji od osób i firm biorących udział w spotkaniu; nie doprowadzania do jakichkolwiek zależności usług.



Informacja zwrotna 



  • Chemko zobowiązuje się do udzielenia Klientom informacji zwrotnej bez zbędnej zwłoki, w miarę możliwości – na bieżąco, na pytania zgłaszane dostępnymi kanałami.

  • W przypadku reklamacji - obowiązuje procedura ustawowa.



Uczciwe praktyki w zakresie umów 



  • Chemko zobowiązuje się do stosowania uczciwych praktyk w zakresie umów zawieranych
    z Klientami, tj.:



    • przedstawiania informacji w sposób zrozumiały dla Klienta,

    • formułowania umów w drodze porozumienia stron,

    • stałego udostępniania wzoru umowy handlowej w markecie oraz na stronie http://chemko.pl/warunki-sprzedazy.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl